COVID-19 Checklist/Guidelines

Droša vide studijām

SIA “Ventspils nekustamie īpašumi” piesardzības pasākumi Ventspils Augstskolas viesnīcā COVID-19 infekcijas izplatības ierobežošanai ŠEIT 

Vadlīnijas klātienes un attālinātu studiju īstenošanai COVID-19 infekcijas izplatības ierobežošanai 2020./2021. akadēmiskajā gadā Ventspils Augstskolā

Nr.p.k.

Noteikumi

Darbības un aktivitātes

Atbildīgās personas

2

3

4

1.

Vispārējie nosacījumi

Prorektors administratīvajos un finanšu jautājumos S. Šama

1.1.

Ventspils Augstskolā aizliegta personām, kurām ir konstatēta COVID-19 infekcijas saslimšana, noteikta pašizolācija, mājas karantīna, ir akūtas elpceļu slimības pazīmes.

Prorektors finanšu administratīvajos jautājumos S. Šama

1.2.

Vispārējo drošības pamatprincipu - informēšana, distancēšanās, higiēna, personu veselības stāvokļa uzraudzība - ievērošana:

Prorektors finanšu administratīvajos jautājumos S. Šama

1.2.1.

Informēšanas pamatprincipu ievērošana;

  • Apzināti un noteikti Ventspils Augstskolas informēšanas kanāli ziņojumiem COVID-19 piesardzības pasākumu ievērošanai, t.sk. Ventspils Augstskolas e-pasti, Ventspils Augstskolas mājas lapa, Ventspils Augstskolas sociālie tīkli, telefonsakari, citas e-platformas un tiešsaistes formas;
  • augstskolas telpās izvietotas informatīvās zīmes, tai skaitā svešvalodā, ar norādi par higiēnas un distancēšanas prasību nosacījumiem;
  • augstskolas telpās nodrošināts attiecīgs marķējums, t.sk. uz grīdas distancēšanās prasību ievērošanai;
  • nodrošināta studentu un darbinieku informēšana par mobilās lietotnes “Apturi COVID” izmantošanu.
  • ir apzināti un noteikti Ventspils Augstskolas informēšanas kanāli ziņojumiem COVID-19 piesardzības pasākumu ievērošanai;
  • ir noteikta kārtība personāla un studējošo apziņošanai par konstatētiem COVID-19 inficēšanās un saslimšanas gadījumiem un turpmāko rīcību SPKC noteikumu ievērošanai, t.sk. mājas karantīna, izolācija un veselības uzraudzība

Prorektors finanšu administratīvajos jautājumos S. Šama

1.2.2.

distancēšanās prasību ievērošana;

  • Visas personas ievēro distancēšanās vispārējās prasības: divu metru distance no pārējām personām;
  • iekštelpās un ārtelpās vienlaikus atļauts uzturēties cilvēku skaitam, kas noteikts Ministru kabineta noteikumos Nr.360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” un Ministru kabineta noteikumos Nr. 655 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”;
  • redzamajās vietās ir izvietota skaidri salasāma publiski pieejama informācija, tai skaitā svešvalodā, par maksimāli pieļaujamo personu skaitu, kas vienlaikus var atrasties pasākuma norises vietā.
  • cilvēku drūzmēšanās mazināšanai, atbilstoši iespējām, samazināta publisko klātienes saimnieciskās darbības pakalpojumu sniegšana, nodrošinot iespēju veikt darbības attālināti, t.sk. grāmatvedības pakalpojumi, lietvedības pakalpojumi utml.;
  • cilvēku drūzmēšanās mazināšanai, atbilstoši iespējām, nodrošināta pakalpojumu sniegšana pēc iepriekšējā pieraksta un/vai attālināti, t.sk. akadēmisko izziņu izsniegšana, studējošo līgumu parakstīšana utml.

Prorektors finanšu administratīvajos jautājumos S. Šama

1.2.3.

higiēnas prasību ievērošana;

  • publiskajās un koplietošanas telpās izvietota skaidri salasāma informācija, tai skaitā svešvalodās, par higiēnas prasību ievērošanu;
  • roku higiēnai koplietošanas telpās nodrošināta dezinfekcijas līdzekļu, siltā ūdens, šķidro ziepju un roku susināšanas līdzekļu pieejamība;
  • nodrošināta telpu regulāra vēdināšana;
  • nodrošināta telpu, virsmu, t.sk. inventāra un darba aprīkojuma regulāra uzkopšana un tīrīšana ar dezinfekcijas līdzekļiem;
  • atbilstoši iespējām samazināta iekārtu, darba priekšmetu un darba aprīkojuma, tai skaitā rakstāmpiederumu, nodošana no viena cilvēka citam cilvēkam.

Prorektors finanšu administratīvajos jautājumos S. Šama

1.2.4.

personu veselības stāvokļa uzraudzībai un kontaktpersonas apzināšanai piesardzības pasākumu ievērošana.



  • Mazināta nepiederošu personu atrašanās iekštelpās; ▪ iekštelpās un ārtelpās aizliegta personu ar akūtām elpceļu infekcijas slimības pazīmēm uzturēšanās;
  • noteikti piesardzības pasākumi personālam un studējošiem, t.sk. sejas aizsarglīdzekļu lietošanas kārtība;
  • noteikti piesardzības pasākumi personālam un studējošiem, kas atbilst COVID-19 infekcijas riska grupai – seniori, grūtnieces, cilvēki ar hroniskām slimībām, cilvēki ar novājinātu imunitāti;
  • ja palielinās Covid-19 inficēšanās risks, personām, kas atbilst COVID-19 infekcijas riska grupai, mazina klātienes atrašanās laiku, nodrošinot veikt pamata darbu un īstenot studijas attālināti. 

Prorektors administratīvajos un finanšu jautājumos S. Šama

2

Studiju procesa organizēšanas un īstenošanas nosacījumi

Mācību daļa I.K.Balode

2.1

Plūsmas koordinēšana un kontaktu apjoma mazināšana



  • studiju procesa organizēšana un īstenošana notiek saskaņā ar apstiprināto akadēmiskā gada studiju plānu semestrim;
  • studiju procesu plānošana, organizēšana un īstenošana notiek saskaņā ar plānoto studiju kursa dalījumu grupās, nosakot darbības auditoriju katrai grupai (“mājas auditorija”), maksimāli mazinot savstarpējo grupu kontaktēšanos un pārvietošanos augstskolas iekštelpās;
  • pēc nepieciešamības ieviesti atšķirīgi mācību nodarbību laiki studentu plūsmām dažādos studiju līmeņos, t.sk. pirmā līmeņa augstākās izglītības studiju programmās, bakalaura studiju programmās, maģistra studiju programmās, doktora studiju programmās;
  • pēc nepieciešamības organizēts studiju process maiņās;
  • pašmācības un patstāvīgā darba organizēšanā un īstenošanā tiek ievēroti vispārējie drošības pamatprincipi;
  • ja ir aizdomas par iespējamo inficēšanos un/vai konstatēta saslimšana ar COVID-19, nekavējoties tiek pārtraukts studiju process klātienē un tiek veiktas visas darbības saskaņā ar VeA noteikumiem par rīcību gadījumos, ja ir aizdomas vai konstatēta saslimšana ar COVID-19, atbilstoši SPKC vadlīnijām.

Fakultāšu dekāni

A.Viļums

V.Caune

L.Resele



2.2.

Studiju procesa īstenošanas formas

Mācību daļa

I.K.Balode

2.2.1.

Studiju procesa organizēšana un īstenošana notiek atbilstoši noteiktiem scenārijiem:

Mācību daļa

I.K.Balode

2.2.1.1.

studiju procesa īstenošana klātienē

  • Studiju procesa organizēšana un īstenošana klātienē notiek saskaņā ar apstiprinātu studiju plānu semestrim;
  • studiju procesa norisi koordinē fakultātes dekāns;
  • studiju procesa īstenošanā klātienē iespējamas attālinātās mācību formas un elementi, viena studiju kursa ietvaros nepārsniedzot 40% no kopējā studiju kursa apjoma;
  • studiju procesa attālināto nodarbību īstenošana tiek saskaņota, ievērojot secību – saskaņošana ar studiju programmas direktoru, dekānu, mācību daļas vadītāju. 
  • studiju procesa īstenošanā attālināto formu un elementu izmantošana tiek nodrošināta, izmantojot VeA auditorijas, e -studiju vidi, digitālās lietotnes un platformas;
  • docētājs studiju kursa aprakst u un satur u ievietot o mācību platformā MOODLE un sistēmā LAIS, papildus atzīmējot īstenoto attālināto studiju saturu un apjomu;
  • docētājs organizē studentu uzskaiti katrā nodarbībā klātienē, lai nodrošinātu kontaktpersonu apzināšanu un brīdināšanu COVID -19 infekcijas izplatīšanas gadījumā;
  • rektora izdots rīkojums nosaka par klātienes mācību procesa pārtraukšanu Ventspils Augstskolā un visu struktūrvienību pilnīgu pāreju uz studiju procesa īstenošanu attālinātā režīmā

Fakultāšu dekāni

A.Viļums

V.Caune

L.Resele





2.2.1.2.

Studiju procesa īstenošana attālināti



  • Attālinātā studiju procesa organizēšana un īstenošana tiek nodrošināta, ja valstī tiek pasludināta ārkārtējā situācija;
  • attālinātā studiju procesa organizēšana un īstenošana tiek nodrošināta ja iestādē tiek konstatēt a inficēšanās vai saslimšana ar COVID -19;
  • attālinātā studiju procesa organizēšana un īstenošana tiek nodrošināta, ja tiek izdoti attiecīgi MK noteikumi par studiju procesa organizēšanu attālināti visā valstī;
  • par attālinātā studiju procesa organizēšanu un norisi studējošie un docētāji tiek informēti papildus, ievietojot informāciju Ventspils Augstskolas mājas lapā www.venta.lv, nosūtot informāciju personiskos Ventspils Augstskolas e-pastos, izmantojot citas VeA tiešsaistes formas;
  • studiju procesa organizēšana un īstenošana attālināti notiek saskaņā ar apstiprinātu studiju plānu semestrim;
  • attālinātā studiju procesa norisi koordinē fakultātes dekāns
  • studiju procesa īstenošan a attālināti tiek nodrošināta, izmantojot VeA auditorijas tikai individuālajām darbam, e -studiju vidi, mācību platformu MOODLE , sistēmu LAIS, elektroniskās komunikācijas līdzekli BigBluButton un/vai citas digitālās lietotnes un platformas;
  • ja studiju kursa apguve nevar būt nodrošināta attālināti studiju kursa specifiska satura dēļ, studiju kursa docētājs informē studiju programmas direktoru un dekānu; dekāns informē Mācību daļu par studiju kursa pārcelšanu un īstenošanas kārtību pēc attālinātā studiju procesa izbeigšanas;
  • individuālo, praktisko un laboratorijas darbu veikšana tiek organizēta individuāli, iepriekš saskaņojot laboratoriju un citu auditoriju iespējamo izmantošanu ar VeA laborantiem un Mācību daļu, ievērojot visus drošības un higiēnas pasākumus

Fakultāšu dekāni

A.Viļums

V.Caune

L.Resele




2.2.2.

Prakses organizēšana

  • prakses, t.sk. kvalifikācijas prakses, uzņēmumos tiek īstenotas klātienē, izvērtējot visus riskus un pusēm savstarpēji vienojoties, atbilstoši studiju programmā noteiktajām prasībām;
  • studējošiem jāievēro prakses norises vietā noteiktās prasības, ierobežojumus un drošības pasākumus COVID-19 izplatības laikā;
  • uzņēmums informē augstskolu par prakses vietā konstatētiem COVID-19 inficēšanās gadījumiem, un studējošais nekavējoties pārtrauc praksi klātienē;
  • pēc iespējamās kontaktēšanas ar COVID-19 inficēto personu prakses laikā, studējošais patstāvīgi organizē pašizolācijas un/vai noteiktās karantīnas noteikumu ievērošanu saskaņā ar SPKC noteikumiem;
  • pēc iespējamās kontaktēšanas ar COVID-19 inficēto personu prakses laikā un pašizolācijas un/vai karantīnas noteikumu ievērošanas, pirms studiju procesa uzsākšanas klātienē studējošajiem patstāvīgi jāorganizē un jāveic COVID-19 testēšana;
  • studijas klātienē var uzsākt tie studējošie, kas ir saņēmuši ārstniecības iestādes apstiprinājumu par pēdējo 48 stundu laikā veikto testēšanu un COVID-19 inficēšanās neesamību;
  • pārtraucot praksi uzņēmumā, kur konstatēta inficēšanās ar COVID-19, students pēc visu drošības pasākumu ievērošanas, turpina un īsteno praksi citā uzņēmumā;
  • prakses, t. .sk. kvalifikācijas prakses, uzņēmumos var būt īstenotas attālināti, pie nosacījuma, ka uzņēmums ir pārtraucis darbību klātienes režīmā un visas darbības veic attālināti;
  • par prakses īstenošanu pārtraukšanu klātienē un īstenošanu attālināti tiek informēts prakses vadītājs;
  • prakses organizēšanu un īstenošanu koordinē fakultātes dekāns.

Fakultāšu dekāni

A.Viļums

V.Caune

L.Resele




2.3.

Studiju procesa organizēšana Erasmus+ mobilitātes programmas un pilna laika ārvalstu studējošajiem

  • studiju procesa organizēšana pilna laika ārvalstu studējošajiem notiek saskaņā ar apstiprinātiem studiju plāniem un studiju procesa īstenošanas formai (klātienē vai attālināti);
  • SPKC sarkanā saraksta valstu** pilna laika ārvalstu studējošajiem un Erasmus+ mobilitātes programmas studentiem, ierodoties valstī, pirms studiju procesa uzsākšanas jāievēro 10 dienu pašizolācija, atbilstoši SPKC noteikumiem;
  • studējošo pašizolācija tiek organizēta Ventspils Augstskolas studentu dienesta viesnīcā speciāli tam paredzētajās vietās, saskaņā ar PSIA “Ventspils nekustāmie īpašumi” noteikto iekšēju kārtību; 
  • Erasmus+ mobilitātes programmas un ārvalstu studējošie pēc ierašanās valstī pašizolācijas procesu var īstenot patstāvīgi, par to paziņojot Ventspils Augstskolas specialistam ārējo sakaru jautājumos;
  • pirms studiju procesa uzsākšanas klātienē visiem ārvalstu un Erasmus+ mobilitātes programmas studējošajiem patstāvīgi jāorganizē un jāveic COVID -19 testēšana;
  • studijas klātienē var uzsākt tie ārvalstu un Erasmus+ mobilitātes programmas studenti, kas ir saņēmuši ārstniecības iestādes apstiprinājumu par pēdējo 48 stundu lakā veikto testēšanu un COVID -19 inficēšanās neesamību;
  • studiju procesa uzsākšana pirmā kursa pilna laika ārvalstu studējošajiem rudens semestrī tiek organizēta no 1. oktobra
  • studiju procesa organizēšana pilna laika ārvalstu studējošiem var būt nodrošināta attālināti, ja studējošajam COVID -19 ierobežojošu vai citu objektīvu apstākļu dēļ nav iespējams uzsākt studijas klātienē savlaicīgi;
  • pilna laika ārvalstu un Erasmus+ mobilitātes programmas studējošie patstāvīgi uzņemas atbildību par jebkādām akadēmisko un/vai citu saistību savlaicīgu neizpildi;
  • studiju procesa organizēšana un īstenošana Erasmus+ mobilitātes programmas studējošajiem notiek saskaņā ar projekta īstenošanas nosacījumiem un rīcības vadlīnijām Erasmus+ mobilitātes projektu īstenotājiem augstākās izglītības sektorā COVID -19 infekcijas izplatības laikā;
  • organizējot studiju procesu pilna laika ārvalstu un Erasmus+ mobilitātes programmas studējošiem, tiek nodrošināta informācijas apmaiņa ar sadarbības valstu partnerinstitūcijām par iespēju studiju procesu īstenot daļēji vai pilnībā attālināti;
  • saziņu ar Erasmus+ mobilitātes programmas un ārvalstu studējošajiem nodrošina un koordinē speciālisti ārējo sakaru jautājumos


Ārējo sakaru daļa

L.Koloda

2.4.

Studiju procesa organizēšana Erasmus+ mobilitātes programmā iesaistītam ārvalstu un VeA personālam un docētājiem

  • studiju procesa organizēšana un īstenošana Erasmus+ mobilitātes programmas personālam notiek saskaņā ar projekta īstenošanas nosacījumiem un rīcības vadlīnijām Erasmus+ mobilitātes projektu īstenotājiem augstākās izglītības sektorā COVID -19 infekcijas izplatības laikā;
  • Erasmus+ mobilitātes programmā iesaistītie docētāji un personāls izvērtē līdzdalību projektā un rīkojas atbilstoši SPKC sniegtai informāciju par drošības pasākumu ievērošanu COVID -19 infekcijas
  • izplatības laikā, mazinot risku par pašizolācijas, karantīnas vai nepieciešamo drošības pasākumu piespiedu ievērošanu; ▪ Erasmus+ mobilitātes programmā iesaistītie docētāji un personāls patstāvīgi uzņemas atbildību par jebkād u akadēmisko un/vai citu saistību savlaicīgu neizpildi;
  • izsludinot ārkārtējo situāciju valstī un noteikto ierobežojumu dēļ, līdzdalība Erasmus+ mobilitātes programmā var būt pārtraukta un/vai pārcelta uz citu laika periodu;
  • saziņu ar Erasmus+ mobilitātes programmā iesaistītiem docētājiem un personālu nodrošina un koordinē speciālisti ārējo sakaru jautājumos.

Ārēju sakaru daļa

L.Koloda

2.5.

Mācību procesa organizēšana Ventspils Augstskolas Mūžizglītības centrā

  • neformālās izglītības, t.sk. pieaugušo izglītības un interešu izglītības mācību procesa īstenošana un klientu apkalpošana Mūžizglītības centrā notiek klātienē, saskaņā ar Mūžizglītības centra apstiprināto gada darba plānu;
  • studiju procesa īstenošanā klātienē iespējamas attālinātās mācību formas un elementi;
  • rektora izdots rīkojums nosaka par klātienes mācību procesa pārtraukšanu Ventspils Augstskolā un visu struktūrvienību pilnīgu pāreju uz mācību procesa īstenošanu attālinātā režīmā;
  • neformālās izglītības mācību procesa organizēšana notiek saskaņā ar IZM ieteikumiem izglītības iestādēm interešu izglītības īstenošanai un piesardzības pasākumiem COVID-19 infekcijas izplatības ierobežošanai;
  • Mūžizglītības centra klientiem tiek nodrošināta vispārējo drošības pamatprincipu ievērošana COVID-19 infekcijas izplatīšanas laikā;
  • Mūžizglītības centrs izstrādā vadlīnijas par klientu apkalpošanu un neformālās izglītības īstenošanu COVID-19 infekcijas izplatības laikā;
  • Mūžizglītības centrs nosaka klientu informēšanas kārtību un izmantotos informācijas kanālus drošības pasākumiem COVID -19 infekcijas izplatības laikā;
  • Mūžizglītības centrs nosaka kārtību personāla un studējošo apziņošanai par konstatētiem COVID -19 inficēšanās vai saslimšanas gadījumiem un turpmāko rīcību SPKC noteikumu ievērošanai, t.sk. mājas karantīna, izolācija un veselības uzraudzība;
  • ja ir aizdomas par iespējamo inficēšanos un/vai konstatēta saslimšana ar COVID-19, nekavējoties tiek pārtraukts mācību process un klientu apkalpošana klātienē un tiek veiktas visas darbības saskaņā ar VeA noteikumiem par rīcību gadījumos, ja ir aizdomas vai konstatēta saslimšana ar COVID-19, atbilstoši SPKC* vadlīnijām;
  • Mūžizglītības centra darbu, tai skaitā mācību procesu un klientu apkalpošanu koordinē Mūžizglītības centra vadītājs.

MIC vadītāja

E.Udodova

3.

Citas ar studiju procesa
organizēšanu un īstenošanu saistītās darbības un nosacījumi

Prorektors finanšu administratīvajos jautājumos

S. Šama

3.1.



Rīcība, ja ir aizdomas par iespējamo inficēšanās gadījumu vai saslimšanas gadījumu ar COVID-19 Ventspils Augstskolā

  • ja ir aizdomas par iespējamo inficēšanos un/vai konstatēta saslimšana ar COVID-19, studējošajiem un personālam ir pienākums informēt Ventspils Augstskolas vadību par saslimšanas gadījumu, informējot Mācību daļu pa tālruni 63629649 un e-pastu: studijas@venta.lv;
  • ja ir aizdomas par iespējamo inficēšanos un/vai konstatēta saslimšana ar COVID-19 un inficējusies persona ir uzturējusies VeA telpās, nekavējoties tiek pieņemts lēmums studiju procesa turpmāko īstenošanu saskaņā ar VeA noteikumiem un rīcības plānu, ja ir aizdomas vai ir konstatēta saslimšana ar COVID-19 un SPKC noteikumiem;
  • ja ir aizdomas par iespējamo inficēšanos un/vai konstatēta saslimšana ar COVID-19, nekavējoties tiek paziņots SPKC par iespējamo karantīnu un izolāciju;
  • saziņai ar studējošiem un personālu tiek izmantoti VeA iepriekš noteiktie informēšanas kanāli un līdzekļi saskaņā ar VeA noteikumiem un rīcības plānu, ja ir aizdomas vai konstatēta saslimšana ar COVID-19, atbilstoši SPKC noteikumiem;
  • studējošie un personāls ievēro un rīkojas atbilstoši VeA izstrādātiem noteikumiem un rīcības plānu, ja ir aizdomas vai konstatēta saslimšana ar COVID-19, atbilstoši SPKC vadlīnijām;
  • studējošie un personāls īsteno un ievēro noteikumus par mājas karantīnas, izolācijas ievērošanu un veselības uzraudzības kārtību saskaņā ar SPKC noteikto kārtību;
  • visiem studējošajiem un personālam, kam ir aizdomas par inficēšanos vai konstatēta saslimšana ar COVID-19 patstāvīgi jāorganizē un jāveic COVID-19 ārstēšana, t.sk. testēšana, saskaņā ar SPKC noteikumiem;
  • pāreju uz attālinātu studiju īstenošanas modeli (scenārijs B), tiek paziņot papildus, kur ar VeA rektora rīkojumu noteikts studiju procesa īstenošanas formas maiņa un laika periods;
  • studiju procesā klātienē inficējusies vai saslimusī persona var piedalīties pēc pilnas atveseļošanas un visu SPKC prasību ievērošanas, par ko liecina ārstniecības iestādes apstiprinājums par pēdējo 48 stundu laikā veikto testēšanu un COVID-19 inficēšanās neesamību.

Prorektors finanšu administratīvajos jautājumos

S. Šama

3.2.

Dienesta viesnīcas izmantošana

  • Ventspils Augstskolas studējošie izmanto Ventspils Augstskolas studentu dienesta viesnīcu, kuras darbību un vispārējos drošības pamatprincipus COVID-19 izplatīšanas mazināšanai nodrošina dienesta viesnīcas apsaimniekotājs PSIA “Ventspils nekustāmie īpašumi”.

PSIA “Ventspils nekustāmie īpašumi” Dienesta viesnīcas vadītājs

O. Griķe

3.3.

Docētāju un studējošo līdzdalība ārpusstudiju publiskajos pasākumos

  • docētāji un studējošie uzņemas pilnu atbildību par līdzdalību publiskajos pasākumos, t.sk. ceļojumiem un atpūtas braucieniem uz SPKC sarkanajā sarakstā iekļautajām valstīm un teritorijām ar pastiprinātu COVID-19 izplatīšanos;
  • docētājiem un studējošiem jāinformē struktūrvienību vadītājs par COVID-19 apdraudētās teritorijas un SPKC sarkanajā sarakstā iekļauto valstu un teritoriju apmeklējumu saskaņā ar VeA noteikumiem par COVID-19 infekcijas izplatīšanas mazināšanas pasākumiem;
  • studējošiem un personālam pēc atgriešanās no SPKC sarkanajā sarakstā iekļauto valstu un teritoriju apmeklējuma, jāievēro mājas karantīna, pašizolācija un citi SPKC noteiktie drošības pasākumi COVID-19 infekcijas mazināšanai;
  • studējošajiem un docētājiem, kam pēc atgriešanās no SPKC sarkanajā sarakstā iekļauto valstu un teritoriju apmeklējuma ir aizdomas par inficēšanos vai konstatēta saslimšana ar COVID-19, patstāvīgi jāorganizē un jāveic COVID-19 ārstēšana, t.sk. testēšana, saskaņā ar SPKC noteikumiem;
  • studējošie un docētāji patstāvīgi uzņemas visu atbildību par jebkādām akadēmisko un/vai citu saistību savlaicīgu neizpildi.

Prorektors finanšu administratīvajos jautājumos

S. Šama

* SPKC - Slimību profilakses un kontroles centrs

**SPKC sarkanā saraksta valstis - valstu (vai atsevišķu teritoriju) saraksts, kurām ir noteikti ceļojumu brīdinājumi par COVID-19 infekcijas izplatību un ir jāievēro 14 dienu pašizolācija


Share by: