Pateicoties globalizācijai, valodas un kultūrvides pārzināšana ir kļuvusi par mūsu ikdienas nepieciešamību. Ventspils Augstskola ir vieta , kur tu apgūsi ne tikai zināšanas par dažādām kultūrām un valodām, bet arī par starpkultūru komunikāciju, lingvistisko kultūranalīzi, sabiedriskajām attiecībām un citiem svarīgiem aspektiem.
IEGŪSTAMAIS GRĀDS –
Profesionālais maģistra grāds starpkultūru komunikācijā
KVALIFIKĀCIJA – Stratēģiskās komunikācijas vadītājs
STUDIJU ILGUMS – 1* vai 2** gadi
*1 gads: Profesionālais bakalaura grāds vai sabiedrisko attiecību vadītāja kvalifikācija konkrētajā studiju virzienā (tulkošana; valodu un kultūras studijas)
Attiecībā uz studiju īstenošanu angļu valodā: angļu valodas prasmes B2/C1 līmenī
**2 gadi: Akadēmiskais bakalaura grāds vai profesionālais bakalaura grāds citā studiju virzienā un 2 gadu darba pieredze komunikācijas jomā.
Attiecībā uz studiju īstenošanu angļu valodā: angļu valodas prasmes B2/C1 līmenī
STUDIJU FORMA – Pilna laika klātiene
STUDIJU VALODA – Angļu
UZŅEMŠANAS PRASĪBAS –
bakalaura grāds, bakalaura studijās iegūta vidējā svērtā atzīme, angļu valodas zināšanu apliecinājums (B2/C1) vai pārbaude
BUDŽETA UN MAKSAS VIETU SKAITS:
SKATĪT ŠEIT
STUDIJU MAKSA – 3000 EUR/gadā
Programmas absolventiem ir iespējas veidot karjeru stratēģiskās komunikācijas vadošos amatos dažādu nozaru uzņēmumos, valsts pārvaldes iestādēs, augstākās izglītības iestādēs, kā arī diplomātiskajā dienestā. Maģistra studiju programmas apguve palīdz studentiem pilnveidot un papildināt zināšanas par sabiedrisko attiecību vadību, krīzes vadību, starptautiskās komunikācijas un komunikācijas stratēģisko plānošanu, kā arī zīmolvedību.
• Starpkultūru komunikācijas teorijas un modeļi
• Inovāciju un tehnoloģiju vadība starpkultūru komunikācijā
• Digitālās korporatīvās komunikācijas stratēģija
• Stratēģiskā cilvēkresursu vadība
• Lingvistiskā kultūranalīze
• Zinātniskās pētniecības organizācija
Kursi pēc studenta brīvas izvēles
Students dodas 1 mēneša ilgā praksē uz sevis izvēlētu prakses vietu sabiedrisko attiecību vai stratēģiskās komunikācijas jomā
Viens semestris tiek veltīts maģistra darba izstrādei par studenta izvēlētu tēmu.
• Tulkojuma loma saziņā
• Sociālo mediju komunikācija
• Mārketinga starpkultūru aspekti
• Digitālās kultūras pārvaldība
• Starpkultūru komunikācijas projektu sagatavošana un īstenošana
• Lietvedības un finanšu plānošana un vadība starpkultūru komunikācijā
• Krīzes komunikācija starpkultūru kontekstā
• Lietišķā angļu valoda
• Biznesa ētika un kultūra
• Sabiedrības ilgtspēja starpkultūru komunikācijas aspektā
Students dodas 4 mēnešu ilgā praksē uz sevis izvēlētu prakses vietu sabiedrisko attiecību vai stratēģiskās komunikācijas jomā
• Starpkultūru komunikācijas teorijas un modeļi
• Inovāciju un tehnoloģiju vadība starpkultūru komunikācijā
• Digitālās korporatīvās komunikācijas stratēģija
• Stratēģiskā cilvēkresursu vadība
• Lingvistiskā kultūranalīze
• Zinātniskās pētniecības organizācija
Kursi pēc studenta brīvas izvēles
Students dodas 1 mēneša ilgā praksē uz sevis izvēlētu prakses vietu sabiedrisko attiecību vai stratēģiskās komunikācijas jomā
Viens semestris tiek veltīts maģistra darba izstrādei par studenta izvēlētu tēmu.
Studijas norisinās klātienē piektdienās un sestdienās (reizēm vieslekcijas ceturtdienu vakaros), lekciju materiāli ir pieejami arī digitāli, sniedzot iespēju studentiem ērti pielāgoties studiju ritmam. Divu gadu laikā studenti nostiprina teorētiskās zināšanas, kā arī pilnveido prasmes un pārbauda apgūto reālā darba vidē - praksē. Sesija notiek divas reizes gadā – janvārī un jūnijā.