EPF studiju kursi 20232024

Digitālais mārketings

Pieteikties

10:40-12:10 13:00-14:30 14:40-16:10 16:15-17:45

Trešdiena Ceturtdiena

Trešdiena/ C405 13:00-14:30 (tikai 09.04., 16.04., 23.04., 30.04., 07.05.; 14.05. 45min) 14:40-16:10 (tikai: 09.04., 28.05.) 16:15-17:45 (tikai: 09.04. (45 min), 28.05.) Ceturdiena/ D205 10:40-12:10 (tikai: 29.05.) 13:00-14:30 (tikai: 27.02., 06.03., 13.03., 20.03., 27.03., 03.04., 29.05. ) 14:40-16:10 (līdz 03.04.)

160

Profesionālā bakalaura

4

C405 D205

I. Ozola

ANOTĀCIJA

"Studiju kursa ietvaros studenti tiek iepazīstināti ar digitāla mārketinga pamatprincipiem,

dalībniekiem un organizācijas metodēm. Kursa noslēgumā students pārzina dažādus digitālā

satura izstrādes rīkus, stratēģijas un izplatīšanas kanālus, prot izstrādāt digitālo saturu video,

audio un foto formātā atbilstoši izplatīšanas kanālu tehniskajām specifikācijām un iespējām,

spēj patstāvīgi izplānot mārketinga stratēģiju un tās izmaksas, veikt stratēģijas ieviešanas

kontroli.

"


SATURS

"1. Digitālais mārketings, reklāmas stratēģijas un rīki

2. Digitālā mārketinga kanāli

3. Digitālais saturs, digitālā satura izstrāde

4. Digitālā satura izstrādes rīki

5. Sociālie tīkli un tiešsaistes kopienas

6. Digitālā mārketinga reklāmas kampaņu iespējas (Google Ads, SEO,

sociālie tīkli u.c.)

7. Budžeti, izstrādes posmi, analītikas, kontrole, rezultātu izvērtēšana

8. Digitālā mārketinga kampaņu izstrāde

"

Share by: