"Studiju kursa ietvaros studenti tiek iepazīstināti ar digitāla mārketinga pamatprincipiem,
dalībniekiem un organizācijas metodēm. Kursa noslēgumā students pārzina dažādus digitālā
satura izstrādes rīkus, stratēģijas un izplatīšanas kanālus, prot izstrādāt digitālo saturu video,
audio un foto formātā atbilstoši izplatīšanas kanālu tehniskajām specifikācijām un iespējām,
spēj patstāvīgi izplānot mārketinga stratēģiju un tās izmaksas, veikt stratēģijas ieviešanas
kontroli.
"
"1. Digitālais mārketings, reklāmas stratēģijas un rīki
2. Digitālā mārketinga kanāli
3. Digitālais saturs, digitālā satura izstrāde
4. Digitālā satura izstrādes rīki
5. Sociālie tīkli un tiešsaistes kopienas
6. Digitālā mārketinga reklāmas kampaņu iespējas (Google Ads, SEO,
sociālie tīkli u.c.)
7. Budžeti, izstrādes posmi, analītikas, kontrole, rezultātu izvērtēšana
8. Digitālā mārketinga kampaņu izstrāde
"