"Studiju kursa ietvaros students apgūst e-komercijas teorētiskos pamatus, apzina šī procesa
dalībniekus un saistītos uzdevumus, apgūst tirdzniecības iespējas e-vidē un šī tirgus analīzi.
Studiju kursa noslēgumā students spēj brīvi komunicēt par ar e-komerciju saistītiem
jautājumiem, spēj veikt tiešsaistes tirgus analīzi un noteikt uzņēmuma iespējas šajā tirgū
ieiet un prognozēt potenciālos panākumus, kā arī spēj izvirzīt izpētē balstītu e-komercijas
plānu uzņēmuma darbības attīstīšanai.
"
"1. E-komercijas pamatjēdzieni.
2. E- komercijas tehnoloģiskās iespējas.
3. E-komercijas veidi un modeļi.
4. E-komercijas vietņu rīki.
5. E-komercijas koncepta izstrāde.
6. Maksājumu apstrādes sistēmas.
7. Patērētāji tiešsaistē: interneta auditorija un patērētāju uzvedība.
8. E-komercijas mārketings un reklāma."