EPF studiju kursi 20232024

Mārketinga menedžments (Marketing management)

Pieteikties

"10:40-12:10 13:00-14:30 14:40-16:10 16:15-17:45"

Pirmdiena

"Pirmdiena/ 10:40-12:10 13:00-14:30 14:40-16:10 16:15-17:45 (Only: 10.02., 17.02., 24.02., 03.03., 10.03., 17.03., 24.03., 31.03.)"

240

Profesionālā bakalaura

6

Online

K. P. Cieslikowski

ANOTĀCIJA

"Mārketings ir radošs process, kas ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Studiju kursa

ietvaros students apgūst mārketinga zinātnes pamata procesus, iesaistītos dalībniekus un

tirgus tendences. Studiju kursa noslēgumā studējošais spēj kritiski izvērtēt pieejamo

informāciju un izmantot to mārketinga plāna izstrādāšanā, spēj analizēt uzņēmējdarbības vidi

un novērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas iespējas tajā, kā arī izstrādāt uzņēmuma mērķiem

atbilstošu mārketinga stratēģiju."


SATURS

"1. Ievads mārketingā.

2. Mārketinga komunikāciju būtība, veidi un vide.

3. Mārketinga plānošanas posmi un ietekmējošie faktori.

4. Mārketinga budžeta plānošana.

5. Mārketinga mērķu noteikšana.

6. Mārketinga komunikāciju izstrādes process.

7. Mārketinga plāna izstrāde dažādiem informatīvajiem kanāliem.

8. Mediju plānošana.

9. Studiju darba izstrāde."

Share by: