"Mārketings ir radošs process, kas ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Studiju kursa
ietvaros students apgūst mārketinga zinātnes pamata procesus, iesaistītos dalībniekus un
tirgus tendences. Studiju kursa noslēgumā studējošais spēj kritiski izvērtēt pieejamo
informāciju un izmantot to mārketinga plāna izstrādāšanā, spēj analizēt uzņēmējdarbības vidi
un novērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas iespējas tajā, kā arī izstrādāt uzņēmuma mērķiem
atbilstošu mārketinga stratēģiju."
"1. Ievads mārketingā.
2. Mārketinga komunikāciju būtība, veidi un vide.
3. Mārketinga plānošanas posmi un ietekmējošie faktori.
4. Mārketinga budžeta plānošana.
5. Mārketinga mērķu noteikšana.
6. Mārketinga komunikāciju izstrādes process.
7. Mārketinga plāna izstrāde dažādiem informatīvajiem kanāliem.
8. Mediju plānošana.
9. Studiju darba izstrāde."