"Studiju kursa ietvaros studējošais apgūst reklāmas pamata būtību un lomu uzņēmējdarbībā,
apzina reklāmas veidus un izplatīšanas kanālus, kā arī izzina dažādas reklāmas stratēģijas un
taktikas klientu un patērētāju sasniegšanai. Kursa noslēgumā studējošais izprot reklāmas
jēdzienu un lomu uzņēmumā, prot analizēt patērētāju uzvedību un prognozēt paradumu
secību, kā arī spēj noteikt potenciālo mērķauditoriju un izstrādāt tai mērķētu atbilstošu
reklāmas veidu, izplatīšanas kanālus un vispārējo stratēģiju."
"50. Reklāmas jēdziens un loma.
51. Reklāmdarbību reglamentējošā tiesiskā bāze.
52. Patērētāju motivācija.
53. Patērētāju uzvedība tirgū.
54. Mērķauditorju noteikšana.
55. Pārdošanas veicināšanas pasākumu izvēle.
56. Konkurences metodes reklāmā.
57. Reklāmas stratēģijas izvēle. "