"Studiju kursa ietvaros studējošais apgūst sabiedrisko attiecību teorētiskos pamatus,
organizēšanas stratēģijas un efektīvākās metodes. Studiju kursa noslēgumā studējošais izprot
sabiedrisko attiecību pamatprincipus, spēj novērtēt uzņēmuma iekšējās un ārējās vides
ietekmi uz uzņēmuma tēlu un izstrādāt atbilstošu stratēģiju sabiedrisko attiecību
organizēšanai ikdienas un krīzes situācijās, kā arī ir spējīgs šo stratēģiju prezentēt un ieviest
darbiniekiem pieņemamā, organizētā manierē."
"42. Sabiedrisko attiecību jēdziens definīcija, nozīme.
43. Stratēģijas izvēle.
44. Komunikācijas plāns.
45. Mediji un to loma sabiedriskajās attiecībās.
46. Vēstījuma izvēle un saturs.
47. Tekstu un citu materiālu sagatavošana
48. Krīzes komunikācija. Kontrole.
49. Rezultātu analīze un secinājumi."