2020.gada 6.augustā Ventspils Augstskolas (VeA) sabiedrisko attiecību speciālisti un eksperte ārvalstu studentu piesaistes jautājumos ar projekta “Eiropas nākamās paaudzes mazās pilsētas/ Next Generation Micro Cities of Europe (UIA03-250)” (NextGen) atbalstu apmeklēja konferenci “Marketing Shake 2020”.
Pagājušajā nedēļā Rīgā norisinājās mārketinga un sabiedrisko attiecību profesionāļu konference “Marketing Shake 2020”, kur bija iespēja iedvesmoties un dzirdēt par jaunākajām tendencēm marketingā, kā arī uzklausīt jomas līderu ieteikumus par reklāmas kampaņu veidošanu. Konferences saturā liels uzsvars tika likts uz digitālā mārketinga attīstību, jo tehnoloģijas un tiešsaistes vide turpina uzņemt apgriezienus.
Starp dažādiem citiem tematiem tika diskutēts arī par to, kā vīrusa COVID-19 ietekme ir mainījusi cilvēku uzvedību un dzīves ritmu pasaulē, jo speciālisti atzīst, ka arī mārketings šajā pārmaiņu periodā ir ievērojami mainījies. Dalībnieki tika aicināti apspriesties par to, kā šādos krīzes apstākļos strādā B2B un B2C biznesa modeļi un kas ir mainījies komunikācijā.
VeA pārstāvji ieguva vērtīgu informāciju un jaunas idejas, un atzīst, ka tās noderēs turpmāk, izstrādājot studentu piesaistes kampaņas gan Latvijas, gan ārzemju tirgum. Vērtīgus padomus, kā veidot reklāmas saturu un kādu kopējo sajūtu sniegt klientiem jeb mūsu gadījumā studentiem, sniedza Ēriks Stendzenieks, kurš nosauca trīs galvenās vērtības kuras jebkurā komunikācijā un reklāmā der paturēt prātā: godīgums, cilvēcīgums un humors.
Pasākuma pārtraukumos bija iespēja aprunāties ar citiem mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālistiem, uzzināt par viņu pieredzi un veidot jaunus kontaktus.
Dalība konferencē tika finansēta no “Eiropas nākamās paaudzes mazās pilsētas/ Next Generation Micro Cities of Europe” (UIA03-250) projekta, kura mērķis ir ieviest inovatīvus risinājumus darba spēka prasmju attīstībai un cilvēkresursu stiprināšanai pilsētās, kā arī radīt labvēlīgus priekšnosacījumus uzņēmējdarbības attīstībai un jaunu darba vietu radīšanai, kā rezultātā tiks veicināta Ventspils un Valmieras ekonomikas un biznesa vide. Ventspils Augstskola šī projekta ietvaros strādā pie tā, lai pieaug studentu skaits un tiek modernizēta studiju vide.
Projektu līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds iniciatīvas "Pilsētu inovatīvās darbības" ietvaros. Šī ziņa atspoguļo vienīgi autora viedokli, un iniciatīvas "Pilsētu inovatīvās darbības" iestādes neatbild par šīs informācijas potenciālajiem izmantošanas veidiem.
Foto: WE ARE VERY