Ventspils Augstskolas docētāji apgūst specializētas mācības
2019. gada 22. oktobris
2018./ 2019. studiju gadā Ventspils Augstskolas docētājiem tika sniegta iespēja paaugstināt savu kvalifikāciju un papildināt zināšanas, apmeklējot četru dažādu specializēto mācību seminārus, kuros bija iespējams attīstīt un nostiprināt akadēmiskā personāla līderības prasmes un IKT kompetences, kas ir akadēmiskā darba neatņemama sastāvdaļa.
Centrālais līderības aspekts, jo īpaši akadēmiskajā darbā ir prezentācijas un publiskās runas prasmes, kas saistītas gan ar spēju pārstāvēt augstskolu starptautiski, gan – ikdienas pedagoģiskajā darbā. Tāpat jāuzsver, ka vērtīgi praktiskas līderības elementi ir arī komandas veidošana un vadība uzņēmējdarbības kontekstā.
IKT kompetenču pilnveidošana
veicina informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) integrāciju studiju procesā un pētniecībā, gan integrējot IT nozari ar citām studiju vai pētniecības nozarēm, digitalizējot studiju saturu un metodiku, gan arī padziļināti attīstot esošās IKT kompetences tiem docētājiem, kuru tiešā pedagoģiskā un zinātniskā darbība ir saistīta ar IKT jomu. IKT kompetenču pilnveides mērķis ir attīstīt digitālo rīku izmantošanas un satura digitalizēšanas prasmes.
- 2019. gada 4. marta specializētais mācību seminārs “Neirobioloģiski pamatota stresa pārvaldīšana un ietekme uz veselību”, pasniedzēja Sandra Vestermane.
Par pasniedzēju:
ārste neiroloģe un kognitīvo neirozinātņu maģistre, ar 18 gadu darba pieredzi medicīnā, Latvijas neirologu asociācijas biedre, kā arī Vācijas Sāpju izpētes biedrības, Vācijas Migrēnas un galvas sāpju biedrības, Eiropas Biofeedback biedrības biedre, un Amerikas praktiskās psihofizioloģijas un Biofeedback asociācijas biedre. Ir pieredze lekciju un semināru vadīšanā dažādām auditorijām par aktuālām tēmām medicīnā un neirozinātnē. Regulāri publicējas Latvijas medicīnas žurnālos – Doctus, MedicusBonus, Latvijas Ārsts, u.c.;
- 2019. gada 15. aprīļa specializētais mācību seminārs “Veiksmīga publiskā runa: viens no līderības elementiem”, pasniedzēja Zane Daudziņa.
Par pasniedzēju:
Humanitāro zinātņu maģistre mākslās un Filoloģijas maģistre. Latvijas kultūras akadēmijas docente, aktrise, Latvijas Radio un LTV ziņu dienesta runas konsultante.
“Z. Daudziņa regulāri vada publiskās runas seminārus uzņēmumu vadītajiem, banku darbiniekiem, skolotājiem, kultūras darbiniekiem, ierēdņiem un daudzu citu profesiju pārstāvjiem visā Latvijā, kā arī vada praktiskās runas nodarbības radio un TV moderatoriem un korespondentiem. Paralēli zinātniskajai un pedagoģiskajai darbībai Z. Daudziņa darbojas dažādos teātra un televīzijas projektos kā aktrise. 2014. gadā saņēmusi Nacionālo TV skatītāju balvu “Zelta Vilnis” nominācijā “Gada pašmāju seriālu aktrise 2013/1014”.”
(Latvijas Kultūras akadēmija, docētāja Zane Daudziņa: avots)
- 2019. gada 24. aprīļa specializētais mācību seminārs “Automātiskie literatūras avotu saraksta veidošanas rīki”. Automātiska literatūras avotu pārvaldība, izmantojot lietojumprogrammu “Mendeley”, pasniedzējs Vairis Caune. Informācijas avotu glabāšana un organizēšana, izmantojot lietojumprogrammu – “Zotero”, pasniedzējs Juris Kļonovs.
Par pasniedzēju:
Vairis Caune, pētnieks, doktors, pasniedzējs Ventspils Augstskolā, ar 15 gadu darba pieredzi IT industrijā; vadījis dažādas lekcijas, seminārus par IKT tehnoloģijām un viedajiem risinājumiem. Piedalījies dažādos projektos, kas saistīti ar medicīnas un IT apvienotajiem risinājumiem, kā arī piedalījies citos komerciālos projektos sadarbībā ar uzņēmumiem.
Par pasniedzēju:
Juris Kļonovs, IT maģistrs un doktora kandidāts, ar padsmit gadu pieredzi IT industrijā, vadījis dažādus seminārus par IKT tehnoloģijām un metodēm gan Itālijā, gan Dānijā un Latvijā. Olborgas Universitātē Kopenhāgenā ir izstrādājis “Manufacturing and Operations Engineering” bakalaura studiju programmu un “Global Systems Design” maģistra studiju programmas, kas atzītas par labākajām pasaulē. Ir pirmās vietas ieguvējs Wofie (Interdisciplinarity, Innovation, Problem Based Learning) starptautiskajās sacensībās Dānijā. Nepārtraukti pilnveido zināšanas IKT tehnoloģijās, iegūstot dažādus starptautiskus sertifikātus un vadot apmācības Itālijas Nacionālajā zinātnes padomē Boloņā.
- 2019. gada 20. maija specializētais mācību seminārs “Inovatīvās IKT tehnoloģijas un metodes, ko katrs pasniedzējs var izmantot jau šodien”, pasniedzējs Juris Kļonovs.
Par pasniedzēju:
Juris Kļonovs, IT maģistrs un doktora kandidāts, ar padsmit gadu pieredzi IT industrijā, vadījis dažādus seminārus par IKT tehnoloģijām un metodēm gan Itālijā, gan Dānijā un Latvijā. Olborgas Universitātē Kopenhāgenā ir izstrādājis “Manufacturing and Operations Engineering” bakalaura studiju programmu un “Global Systems Design” maģistra studiju programmas, kas atzītas par labākajām pasaulē. Ir pirmās vietas ieguvējs Wofie (Interdisciplinarity, Innovation, Problem Based Learning) starptautiskajās sacensībās Dānijā. Nepārtraukti pilnveido zināšanas IKT tehnoloģijās, iegūstot dažādus starptautiskus sertifikātus un vadot apmācības Itālijas Nacionālajā zinātnes padomē Boloņā.
2018./ 2019. studiju gadā minētos mācību seminārus apmeklēja 31 docētāji, paaugstinot studiju procesa kvalitāti un pasniedzēju kvalifikāciju.
Ventspils Augstskolas docētāji apgūs e-kursu vadības sistēmas “Moodle” sniegtās iespējas pedagoģiskajā darbā
Jaunajā 2019./ 2020. studiju gadā Eiropas Sociālā fonda projekta “Stiprināt Ventspils Augstskolas akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās”, projekta Nr. 8.2.2.0/18/A/009 ietvarā arī turpmāk tiks organizēti dažādi mācību semināri, kas paredzēti Ventspils Augstskolu docētāju profesionālai pilnveidei.
2019./ 2020. studiju gada pirmā mācību semināra nodarbība docētājiem IKT kompetenču pilnveidei “E-kursu vadības sistēmas Moodle efektīva un pilnvērtīga izmantošana pedagoģiskajā darbā” norisinājās jau 2019. gada 16. novembrī no plkst. 16.15 līdz 19.15 D 206 auditorijā.
Mācību semināru četru nodarbību programmu vada Dace Bergmane (pieredze iegūta Ventspils Vakara vidusskolā, īstenojot tālmācības programmas, kā arī Ventspils Digitālajā centrā, īstenojot “Moodle” mācības. Saņēmusi apbalvojumu “Eiropas labākā e-skolotāja 2019”.)
Par pasniedzēju:
“2019. gada 10. oktobrī, konferences “All Digital Summit 2019” ietvaros Boloņā, Itālijā, Ventspils Digitālā centra pasniedzējas Daces Bergmanes ieguldījums informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT) jomā tika novērtēts Eiropas mērogā: Dace ieguva organizācijas “All Digital” balvu kā labākā e-skolotāja. Dace Bergmane ikdienā izstrādā IT mācību programmas un metodiku apmācību kursiem, iesaistās Ventspils Digitālā centra projektos, vada dažāda veida digitālās kompetences pilnveides apmācības. Dace dažādās izglītības iestādes ir ieviesusi tālmācības platformu “Moodle”, tajā skaitā Ventspils Digitālā centra apmācību kursu un interešu izglītības nodarbību vajadzībām. Bērnu, jauniešu, pieaugušo un senioru izglītošanai tehnoloģiju jomā viņa ir veltījusi vairāk kā 12 gadus, turklāt dara to ar smaidu, sniedzot pozitīvismu un liekot katram noticēt saviem spēkiem.”
(Digitālais centrs, Digitālā centra pasniedzēja Dace Bergmane saņēmusi Eiropas mēroga IT balvu: avots)
Atvērtā koda e-kursu pārvaldības sistēma Moodle ir šobrīd populārākā kursu vadības sistēma pasaulē. Apmācību mērķis ir sniegt nepieciešamās zināšanas un prasmes darbā ar Moodle, lai lietotājs patstāvīgi spētu veidot Moodle vidē savus mācību kursus, pievienot teksta, audio, video failus, citus resursus, veikt vēl arī citas Moodle sniegtās aktivitātes, kā arī sniegt ieteikumus un idejas efektīvai mācību procesa organizēšanai e-vidē.
Mācību semināra programmas apjoms ir 4 nodarbībās (16 akadēmiskās stundas):
- nodarbība: zināšanas un prasmes darbā ar Moodle. Moodle vides iespējas un elementi, kursa sakārtošana un pielāgošana;
- nodarbība: Mācību resursu un aktivitāšu pievienošana un konfigurēšana;
- nodarbība: Studiju kursu pielāgošana pasniedzēja vajadzībām, t.sk. testu veidošana u.c.;
- nodarbība: Vērtējumu grāmatas iestatīšana, ārējo resursu izmantošana un pievienošana Moodle. Moodle platformas risinājumi, ar iespēju pasniedzējiem nodrošināt individuālas pārrunas.
Pēc mācību semināra “E-kursu vadības sistēmas Moodle efektīva un pilnvērtīga izmantošana pedagoģiskajā darbā” docētāji varēs saņemt apliecinājumu par semināra noklausīšanos.
Ventspils Augstskolas rektors aicina docētājus apmeklēt Moodle kursus, lai kopīgi veicinātu studiju procesa kvalitāti un e-risinājumu pielietojumu studiju procesā.
Mācību semināri tiek nodrošināti Eiropas Sociālā fonda projekta “Stiprināt Ventspils Augstskolas akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās”, projekta
Nr. 8.2.2.0/18/A/009 ietvarā.
Specializētie mācību semināri augstskolas vēlētajam akadēmiskajam personālam tiek organizēts projekta darbības aktivitātes Nr. 3.3. “Specializētās mācības Ventspils Augstskolas akadēmiskā personāla līderības, IKT kompetenču un sadarbības kompetences ar industriju veicināšanai” ietvarā.
Projekta mērķis ir mērķtiecīga Ventspils Augstskolas akadēmiskā personāla attīstība, lai pilnveidotu studiju procesa kvalitāti, nodrošinātu akadēmiskā personāla kompetenču pilnveidi un atjaunotni, kā arī stiprinātu sadarbību ar ārējiem partneriem.
22.10.2019
Dalīties ar ziņu
Citi jaunumi

2025.gadā Ventspils Augstskolā un Vidzemes Augstskolā uzsākta projekta “VeA un ViA doktorantūras granti” īstenošana, konkursa kārtībā piešķirot granta finansējumu promocijas darbu sekmīgai izstrādei. Pirmajā konkursa kārtā doktorantūras granta atbalstu no Ventspils Augstskolas saņēma divas doktorantes – Līga Pūce un Kristiāna Indra Balode. Iepazīstinām ar granta saņēmējām!

Saules sistēmas planētas radās no smalkiem starpzvaigžņu puteklīšiem. Sablīvējoties starpzvaigžņu miglājam (kurš vēlāk kļūs par Saules sistēmu), puteklīši pamazām salipa arvien lielāki. Šim procesam turpinoties diskā ap proto-Sauli, tie izauga līdz smilšgraudu, zirņu, pupu, oļu utt. izmēram, līdz lidojošu kalnu izmēra “putekļi” augšanu turpināja, jau pievelkot vielu paši ar savu gravitāciju.

Ventspils Augstskolas doktorantūras programmas “Ekonomika un uzņēmējdarbība” doktorante Līga Pūce š.g. jūnijā piedalījās divās augsta līmeņa zinātniskās konferencēs uzvedības ekonomikas jomā: Society for the Advancement of Behavioral Economics (SABE) konferencē Trento, Itālijā 4.-7.jūnijā, prezentējot ziņojumu par uzvedības ekonomikas pavirzīšanas metožu ( nudging ) efektivitāti (“ Exploring Nudging: Effectiveness and Beyond ”); I nternational Association for Research in Economic Psychology (IAREP) konferencē “ Behavioural Insights in Research and Policymaking ” Tartu, Igaunijā 17.-20.jūnijā, prezentējot ziņojumu par uzvedības ekonomikas pavirzīšanas metožu ( nudging ) izmantošanu sabiedrības veselības uzlabošanai (“ Nudging Public Health: An Overview of Reviews ”). Doktorantes apmeklēto konferenču organizatori - SABE un IAREP - ir starptautiski respektablas akadēmiskas organizācijas, kas apvieno vadošos pētniekus uzvedības ekonomikas un ekonomiskās psiholoģijas jomā. Šo organizāciju mērķis ir veicināt izpratni par cilvēku ekonomisko uzvedību, izmantojot uz pierādījumiem balstītas pētniecības pieejas, tostarp eksperimentāla dizaina pētījumus. Doktorante atzīst, ka īpaši novērtē šo konferenču augsto zinātnisko diskusiju līmeni un iespējas apmainīties ar idejām ar jomas izcilākajiem pētniekiem no visas pasaules – gan akadēmiķiem, gan praktiķiem no politikas veidotājus konsultējošām uzvedības pētnieku komandām. Dalība konferencēs tika veikta ar projekta nr. 1.1.1.8/1/24/I/001 “VeA un ViA doktorantūras granti” atbalstu.

Darja šobrīd studē Tulkošanas studiju fakultātē 2. kursā un, papildu mācībām, Darja iesaistās NVA projektā "Darbam nepieciešamo iemaņu attīstība", kur darba vadītājas un lektores Aigas Bāderes uzraudzībā pilda klienta apkalpošanas speciālista pienākumus. Kāda ir tava darba ikdiena? Dalība NVA projektā padara manu ikdienu daudzveidīgāku un aizraujošāku. Es tulkoju preses relīzes Ventspils Augstskolas mājaslapai, izstrādāju vizuālos materiālus, kas noder 4. kursa studējošajiem bakalaura darbu izstrādē, kā arī piedalos izbraukumos uz skolām, popularizējot studiju iespējas mūsu fakultātē. Katru dienu gūstu jaunu pieredzi un attīstu prasmes, kas noderēs nākotnē. Kas tevi pārsteidza strādājot klientu apkalpošanas speciālista amatā ? Mani patīkami pārsteidza, cik nozīmīga loma ir projekta vadītājam. Man ir ļoti paveicies ar projekta vadītāju Aigu Bāderi, kura vienmēr sniegusi atbalstu un palīdzību grūtajos brīžos. Ir ļoti svarīgi, lai blakus būtu kāds, kurš tev tic un saskata potenciālu pat tad, kad pašam rodas šaubas. Esmu pārliecināta, ka bez viņas atbalsta man nebūtu izdevies paveikt tik daudz šo sešu mēnešu laikā. Ar kādiem izaicinājumiem esi saskārusies? Šajā laikā esmu guvusi vērtīgu pieredzi tulkošanā un sapratusi, ka šis darbs ir daudz sarežģītāks, nekā sākotnēji var šķist. Esmu mācījusies no savām kļūdām un iemācījusies, kā rīkoties sarežģītās situācijās – piemēram, kad jātulko amata nosaukumi, personvārdi vai iestāžu nosaukumi valodu kombinācijā latviešu–angļu. Kuri no pienākumiem, tavuprāt, vislabāk atspoguļos tavu nākotnes profesiju? Viena no manām interesēm noteikti ir tulkošana, taču, gūstot pieredzi arī tekstu rediģēšanā, sapratu, ka šī joma mani ļoti uzrunā. Iespējams, nākotnē vēlēšos attīstīt karjeru tieši šajā virzienā. Kā padodas sadarboties ar darba vadītāju un citiem kolēģiem? Īpašs prieks bija sadarboties ar kolēģiem! Mēs kopā esam apmeklējuši vismaz piecas vidusskolas un organizējuši dažādus pasākumus. Pat ja kolēģi ir no dažādām fakultātēm, ir sajūta, ka esam vienota komanda ar kopīgiem mērķiem – motivēt, atbalstīt un iedvesmot cits citu. Šo sajūtu vislabāk raksturo vārdi: uzticēšanās, draudzīgums un sadarbība. Vai uzskati ka dalība projektā "Darbam nepieciešamo iemaņu attīstība" tev palīdzēs pilnveidot darba tirgū pieprasītās prasmes un kompetences? Šī pieredze man devusi plašāku skatījumu uz studiju vidi un personīgo attīstību. Esmu izvērtējusi savas stiprās puses un identificējusi jomas, kurās vēl varu pilnveidoties. Šāda veida iespējas ir ļoti vērtīgas – tās veicina profesionālo izaugsmi un kalpo kā nozīmīgs resurss, veidojot savu karjeras ceļu. Pateicos par iespēju piedalīties projektā un par uzticēšanos, ko izjutu no paša sākuma. Tas mani motivēja censties vēl vairāk un palīdzēja kļūt pārliecinātākai par sevi. Kā Darjai veicas ar iejušanos jaunajā darba vidē? Atbild Darjas darba vadītāja, lektore Aiga Bādere: “Par Darjas nodarbinātību varu teikt tikai to, ka Darja strādā ļoti patstāvīgi un profesionāli. Man šķiet, ka šis projekts ļauj pilnveidot ne tikai saziņas un sadarbības prasmes, bet arī skaidrāk ieskicēt tulkotāja profesijas dažādās šķautnes. Šķiet, ar Darju saprotamies no pusvārda un, ja arī ir kādas neskaidrības, viņa nebaidās jautāt. Līdz šim Darja ir tulkojusi un sagatavojusi preses relīzes, izveidojusi vizuālus materiālus gan par bakalaura darba izstrādes prasībām, gan par prakses nolikumu, sagatavojusi dažādas valodu spēles, kas pārbaudītas gan Latvijas skolās, gan augstskolas pasākumos, piedalījusies Jauno tulkotāju skolas organizēšanā, apkopojusi informāciju par studentu prakses vietām un atsauksmēm un nodrošinājusi cita veida iesaisti tādu uzdevumu izpildē, kas saistīti ar studiju programmu "Tulkošana un valodu tehnoloģija". Patiesi novērtēju iespēju strādāt ar tik spējīgu jaunieti kā Darju”.

Šī gada 9. jūlijā sāksies uzņemšana studijām Ventspils Augstskolā visās fakultātēs – Ekonomikas un pārvaldības fakultātē, Tulkošanas studiju fakultātē un Informācijas tehnoloģiju fakultātē, piedāvājot vairāk nekā 400 budžeta vietu. Šogad pieteikšanās bakalaura līmeņa studijām notiks Vienotajā uzņemšanas sistēmā pamatstudiju programmās (VUPP), maģistra studijās – elektroniski un klātienē. Ventspils Augstskola piedāvā plašu studiju programmu piedāvājumu visos studiju līmeņos, dažādās jomās – bizness, tulkošana, sabiedriskās attiecības, elektronika, programmēšana un datorzinātnes, nodrošinot vairāk nekā 400 budžeta vietu. Bakalaura studijām iespējams pieteikties no 9. jūlijā Vienotajā uzņemšanas sistēmā, bet no 15. līdz 21. jūlijam darbosies uzņemšanas punkti visā Latvijā, kur iespēja gan izveidot, gan apstiprināt savu pieteikumu. Reflektanti, kuri ieguvuši vidējo izglītību ne vēlāk kā 2019. gadā, var izveidot un apstiprināt savu pieteikumu elektroniski VUPP, taču pārējiem pieteikums studijām jāizveido un jāapstiprina kādā no uzņemšanas punktiem. Ventspils Augstskola piedāvā vienu pirmā līmeņa studiju programmu un septiņas studiju programmas bakalaura līmenī: Programmēšanas speciālists – 50 budžeta vietas Biznesa vadība – 65 budžeta vietas Elektronikas inženierija – 28 budžeta vietas Datorzinātnes – 100 budžeta vietas Jaunuzņēmumu vadība – 2 budžeta vietas Vadībzinātne – studiju maksa gadā 1500 eiro Starpkultūru komunikācija – 18 budžeta vietas Tulkošana un valodu tehnoloģija – 96 budžeta vietas. No 9. jūlija iespējams pieteikties elektroniski maģistra studijām, bet no 15. līdz 21. jūlijam pieteikumu iespējams izveidot klātienē Ventspils Augstskolā, līdzi ņemot personas apliecinošu dokumentu, bakalaura izglītības dokumentu un pielikumus, CV un citus būtiskus dokumentus. 2025./2026. studiju gadā tiks īstenotas piecas maģistra līmeņa studiju programmas – “Datorzinātnes”, “Uzņēmējdarbības vadība”, “Tulkošana un terminoloģija”, “Stratēģiskā starpkultūru komunikācija” un “Elektronika”. Vairāk informācijas par studiju programmām un pieteikšanos - https://www.venta.lv/nac-studet .

No 26. līdz 28. jūnijam Ventspils Augstskolas (VeA) studentu delegācija piedalījās starptautiskā studentu vadītā hakatonā " COLOURful Impact: Shape Your City ", kas norisinājās Paderbornā, Vācijā. Pasākumu organizēja Paderbornas Universitāte sadarbībā ar Eiropas universitāšu aliansi COLOURS ( Collaborative Innovative Sustainable Regional Universities ). Trīs dienu laikā studenti no deviņām dažādām valstīm apvienojās komandās, lai risinātu aktuālus sabiedrības izaicinājumus, tostarp pilsētvides attīstību, ilgtspējīgu mobilitāti, enerģētiku un sociālo iekļaušanu. Darbs notika intensīvos semināros, radošās darbnīcās un mentoru vadītās sesijās Paderbornas inovāciju centrā Garage33 . Noslēgumā dalībnieki prezentēja savas idejas žūrijai, kurā bija nozares eksperti un akadēmiskie pārstāvji. "Man ir patiess prieks un gods pārstāvēt Ventspils Augstskolu starptautiskā līmenī – iepazīt jaunas idejas, iegūt zināšanas un sadarboties ar talantīgiem studentiem no dažādām Eiropas valstīm. Šīs trīs dienas bija intensīvas, bet iedvesmojošas – pilnas ar uzdevumiem, prezentācijām, diskusijām un neaizmirstamiem piedzīvojumiem. Esmu īpaši pateicīga savai komandai par atbalstu, kopīgo darbu un pozitīvo enerģiju visas pieredzes laikā. Šis brauciens bija ne tikai iespēja profesionāli augt, bet arī iedvesma turpināt darboties starptautiskā vidē," stāsta Poļina Elizaveta Ševčenko, COLOURS studentu foruma pārstāve Studentu foruma dalībniece Amanda Gintere atzīmēja, ka hakatona uzdevums bija izaicinošs, taču, strādājot starptautiskā komandā, bijusi iespēja mācīties vienam no otra un kopīgi izveidot kvalitatīvu rezultātu. Viņa īpaši uzsvēra studentu organizatoru darbu, kas nodrošinājis dinamisku un pozitīvu atmosfēru visas norises laikā. Tāpat Amanda norādīja, ka alianses vadības atbalsts studentu iniciatīvām un brīvība īstenot savas idejas bijusi būtiska šī pasākuma veiksmes atslēga. "Hakatona laikā mums bija iespēja iepazīt dažādus pilsētas attīstības projektus - tostarp digitālās dvīņu tehnoloģijas izmantojumu ( digital twins ) un Smart City Dialog iniciatīvu. Īpaši iedvesmojošs bija stāsts par Zukunftsquartier - jaunu pilsētas daļu, kas tiek veidota uz bijušās militārās teritorijas bāzes un pārtaps mūsdienīgā studentu un inovāciju kvartālā. Šī pieredze sniedza daudz vērtīgu atziņu un iedvesmas - arī par to, kā līdzīgas iniciatīvas varētu veidot mūsu augstskolas pilsētā, Ventspilī," stāsta Endijs Eihlers, COLOURS studenta foruma dalībnieks. Hakatonā tika piešķirtas vairākas balvas dažādās kategorijās,tostarp par labāko biznesa risinājumu, radošāko dokumentāciju, labāko projektu un arī dalībnieku simpātiju balvu. Kā atzinību par dalību un ieguldīto darbu, ikviens dalībnieks saņēma arī digitālu sertifikātu. Atzinības kalpoja ne tikai kā novērtējums, bet arī kā iedrošinājums dalībniekiem turpināt attīstīt savas idejas un risinājumus nākotnē, un kā pārliecība ticēt savās spējās. Ventspils Augstskolas Studentu forums ir atvērts ikvienam studentam, kurš ir gatavs aktīvi iesaistīties, pārstāvēt augstskolu starptautiskā vidē un būt daļa no Eiropas mēroga sadarbības. Dalība forumā sniedz iespēju ne tikai attīstīt savas profesionālās un komunikācijas prasmes, bet arī piedalīties starpuniversitāšu pasākumos, veidot kontaktus ar studentiem no citām valstīm un pārstāvēt Ventspils Augstskolu dažādos projektos COLOURS alianses ietvaros. Iniciatīva, atvērtība un vēlme augt ir galvenās īpašības, ko mēs īpaši novērtējam. Ja vēlies pievienoties Studentu forumam, droši sazinies ar Poļinu, rakstot uz e-pastu: s22sevcpoli@venta.lv . Ventspils Augstskola ir viena no deviņām COLOURS alianses dalībniecēm. COLOURS alianse apvieno vairāk nekā 126 000 studentu un 12 000 akadēmiskā personāla visā Eiropā. Tās mērķis ir veicināt starptautisku sadarbību, digitālo un zaļo pārkārtošanos, studentu mobilitāti un reģionālo attīstību. Ventspils Augstskola turpinās iesaistīties alianses aktivitātēs, tai skaitā organizējot lokālus pasākumus, popularizējot studentu līdzdalību starptautiskos projektos un veicinot inovatīvu ideju īstenošanu.